לרוב, הסכם גירושין מקצועי ומסודר מנוסח על ידי עורך דין אשר מתמחה בדיני משפחה. בהתאם לכך, במצב של הפרת הסכם גירושין, יש לפנות בראש ובראשונה למשרד עורכי דין מקצועי, בעל ניסיון ומוניטין, המתמחה בתחום. אין ספק כי הפרת הסכם גירושין הינה סיטאוציה לא נעימה, שהרי המטרה המרכזית של הסכם זה הוא להסדיר את כל הנושאים החשובים כגון מזונות, חלוקה של זכויות ורכוש, חסכונות, הסדרי שהות ועוד. בהתאם לכך, הסכם גירושין מחייב אישור של בית משפט, ואילו הפרת הסכם גירושין מחייב פניה לעורך דין המתמחה בתחום דיני משפחה. אביטל חורף משרד עורכי דין מתמחה בדיני משפחה, ומציע לכל לקוח ליווי וייעוץ משפטי לאורך כל הדרך, על הצד המצקועי, האדיב והאמין ביותר, ללא פשרות.

מהי הפרה של הסכם גירושין?

למעשה, מדובר במצב בו אחד משני הצדדים לא עומד בהוראה כלשהי, ומבקש לערוך שינוי הסכם גירושין. חשוב לדעת כי במקרה של בקשת שינוי הסכם גירושין חשוב להתייעץ עם עורך דין מקצועי, המתמחה בתחום זה, ויכול לעזור לכם להגיע לתוצאה המיטבית. קיימים לא מעט מצבים שונים בהן ניתן להגיע למצב של ביטול הסכם גירושין, כגון הפרה של סעיפים אשר נחשבת להפרת פסק דין לכל דבר, אי תשלום של מזונות, אי קיום של תנאי כזה או אחר, וכדומה. על מנת לערוך ביטול הסכם גירושין חשוב ורצוי לפנות למשרד עורכי דין, אשר מתמחה בנושא של דיני משפחה, הפרת הסכם גירושין, וכדומה. מומלץ כי תערכו בראש ובראשונה סקר שוק רחב, אשר יעניק לכם את האפשרות לבחור נכון. אחד הפרמטרים המרכזיים של משרד מנוסה ואיכותי הוא הניסיון שלו, זאת כמובן לצד מוניטין. לכן, העדיפו משרד בעל שנות ניסיון רבות, אשר מחזיק אנשי מקצוע מו השורה הראשונה בלבד.

אל תתפשרו על מקצועיות

כאמור, הסכם גירושים מבקש להסדיר סוגיות שונות בין שני הצדדים, הקשורים לילדים, רכוש, וכדומה. כאשר בני הזוג לא מצליחים להגיע למצב של הסכמה מלאה, אז עליהם לפנות לעורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום, ויוכל להכריע ולעזור. כמובן כי ישנה חשיבות אדירה לבחירה נכונה ומושכלת של משרד עורך דין אשר מבין בתחום זה. אביטל חורף משרד עורכי דין מתמחים זה שנים רבות בתחום דיני משפחה וגאים לעמוד מאחורי קהל לקוחות מרוצה ואמין.