מה חשוב לדעת על עורך דין גירושין בירושלים

עורך דין גירושין בירושלים נדרש עבור הניסוח של הסכמי גירושין הדדיים. ההסכם מיועד להסדיר את כל הסוגיות הכרוכות בפרידה של בני הזוג. הסכם גירושין הדדי, שנערך כראוי בידי עורך דין גירושין בירושלים, נועד להביא את סיום הסכסוך של הזוג במהירות ובכך לסיים את הנישואים, תוך פתרון כל הבעיות שעל הפרק, בהתייחסות הוגנת לשני הצדדים בסוגיות כמו, חלוקת הרכוש, הסדרי המשמורת והראייה, גובה דמי המזונות ועוד.

לא לפגוע בילדים

לאחר שבני הזוג מגבשים ביניהם את הסכם הגירושין, הם חייבים על פי הדין, לפנות לבית משפט אזרחי בירושלים לענייני משפחה או לבית הדין הרבני המקומי לשם אישורו כדין והכנסתו לתוקף מבחינה משפטית. כפי שרבים יודעים, סכסוכי גירושין יכולים להיות ארוכים ומכוערים במיוחד ולפגוע בילדים, פגיעה גדולה ונמשכת. לחתימה על הסכם גירושין בהסכמה, יכולה להיות חשיבות מכרעת לטובת המשך החיים של המעורבים ומקדמת את האפשרות להמשך של יחסים משפחתיים טובים ותרבותיים.

על החשיבות שבניסוח צוואה

נושא נוסף במוקד עיסוקו של עורך דין ירושלמי נוגע בצוואות וירושות. שמירה על הכללים בפרקטיקה ובחוק על ידי עורך דין ירושות בירושלים יכולה, למנוע השפעות לא הוגנות ומעורבות אישית של מי מהיורשים בניסוח הצוואה. ניסוח עם עורך דין ירושות בירושלים מפחית בנוסף גם את הסיכוי לסכסוך משפטי ארוך בין היורשים עקב מתן פרשנויות שונות לצוואה. עריכת צוואה בעזרת עורך דין יכולה למנוע, מתיקי ירושה להתגלגל, לאחר פטירת המוריש, לבין כותלי בית המשפט.

הגעה לבית המשפט

בתי המשפט מתייחסים לצוואות שנערכו בידי עורך דין צוואות בירושלים  באמון רב. במהלך הליכים משפטיים של סכסוכי ירושה, שופטים רבים, נוהגים לזמן את עורך דין צוואות בירושלים שניסח את הצוואה עם המוריש, על מנת שיעיד בבית המשפט, לגבי מצבו ורצונו של המוריש בזמן ניסוח הצוואה. לעדויות אלו ניתן משקל רב גם בהכרעה של בית המשפט כאשר הוא נדרש להכריע בשאלה אם להורות על תיקון צו קיום צוואה.

הסכמי מכר ומקרקעין

לצד עיסוקו הנפוץ של עורך דין גירושין בירושלים , ניתן לראותו עוסק, גם בהסכמי מכירה של נכסי מקרקעין. הסכמי מכר, עוסקים בכל הצד המשפטי שבקניית ומכירת נכסים. עורך דין מקרקעין בירושלים ינסח את הזכויות והחובות של הצדדים להסכם ויטפל ברישומים ובמסמכים הנדרשים לאורך כל התהליך. במוקד עיסוקו של עורך דין מקרקעין בירושלים, מומחה משפט אזרחי בירושלים, בדיקת התכנון של הנכס והתאמתו לאופן שמופיע בהסכם, טיפול בבדיקת הזכויות במאגרי המידע של מנהל המקרקעין, בדיקת נסח הטאבו ברישומים וביצוע של כלל השינויים הנדרשים ברישומי הטאבו של הנכס ובהגשת התצהירים למס שבח במקרה הצורך.

ליווי משפטי ברכישת בית או דירה

רוב הפונים לשירותי עורך דין להסכמי מכר עושים זאת עבור מקרים של רכישת בית או דירה. מדובר למעשה באחד הצעדים הכלכליים הגדולים ביותר עבור אנשים מהמעמד הבינוני במהלך חייהם. עקב המורכבות של התהליך וכל הסיכונים הכלכליים הנלווים אליו, מומלץ להיעזר לשם כך, בשירותי עורך דין מומחה, מיומן ומנוסה.

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך עבור הסדרת העניינים האישים, המשפטיים והרפואיים של אדם, נעשה נפוץ מאוד בעת האחרונה. ייפויי כוח מתמשך מאפשר לכל אדם מעל גיל 18 למנות לעצמו מיופה כוח לשם קבלת החלטות משפטיות עבורו בעתיד, במידה ולא יוכל לעשות אותם בעצמו. את ייפוי הכוח רשאי לערוך רק עורך דין ייפוי כוח מתמשך בירושלים שעבר את ההכשרה המיוחדת לכך. בנוסף על עורך דין ייפוי כוח מתמשך בירושלים  נאסר שיהיה לו כל עניין אישי, בתחומים הנכללים במסגרת ייפוי הכוח.

עורך דין גירושין בירושלים ותיק, מנוסה ומומלץ

אם נחזור לשם סיכום לנושא של ייעוץ משפטי לגירושין. הסכם גירושין הדדי בהסכמה הוא האופציה הנכונה ביותר לכל הליך גירושין כאשר הדבר אפשרי. כדאי לעבור את התהליך תוך ייצוג של עורך דין גירושין בירושלים כמו, עורך דין אביטל חורף, על מנת שייצג בהליך את שני בני הזוג לשעבר יחדיו. עורך דין אביטל חורף הוא מגשר מנוסה, מומחה לדיני משפחה, ובעל ניסיון נרחב בניסוח חוזים משפטיים. יש לו את כלל הכלים המשפטיים בכדי להוביל אתכם לאורך תהליך גירושין בהסכמה, תוך שמירת הכבוד העצמי של כל הצדדים המעורבים.