בשנים האחרונות, ניתן לראות כי המודעות סביב הסכם ממון אחרי החתונה הולכת וגוברת, ובצדק. מדובר על נושא חשוב ומהותי במיוחד, אשר נועד לעזור לזוג לקבוע כיצד תתבצע חלוקת רכוש בין שני הצדדים, במקרה של פרידה. הסכם ממון אחרי החתונה הינו הסכם אשר נעשה לאחר שהזוג מתחתן, ולכן הוא מעט שונה. כמובן כי הסכם ממון אחרי החתונה חייב להתבצע אך ורק בעזרתו של עורך דין המתמחה בדיני משפחה, זאת על מנת להבטיח כי ההסכם יהיה בהיר, מקצועי, מפורט, ויממש את מטרתו המרכזית שהיא למנוע סכסכוך כספי בין שני הצדדים. כאשר אתם לא מוותרים על הסכם יחסי ממון בין בני זוג, אתם מרוויחים ביטחון ושקט נפשי, גם בזמן הזוגיות, וגם במצב של פרידה. אביטל חורף משרד עורכי דין הינו משרד המתמחה בדיני משפחה, בדגש על הסכם יחסי ממון בין בני זוג. כיום, המשרד מעניק שירות אדיב ומקצועי למאות לקוחות, וגאה להבטיח את התוצאה הטובה ביותר, על ידי ליווי וייעוץ צמודים ומקצועיים לאורך כל הדרך.

מהו הסכם ממון?

בראש ובראשונה, חשוב להבין כי הסכם יחסי ממון נועד למנוע ריבים מיותרים בין בני הזוג במקרה של פרידה, בנושא של רכוש וכסף. חתימה על הסכם ממון לאחר נישואין חייב להתבצע כאמור, על ידי עורך דין אשר יודע כיצד לנסח את הדברים על הצד הטוב ביותר. איש מקצוע אמין ומנוסה, ידע כיצד להקשיב לכל אחד מהצדדים, ולנסח בהתאם לכך את הסעיפים השונים של הסכם ממון לאחר נישואין. חשוב לדעת כי הסכם ממון בין בני זוג מתאים לכל מי שמעוניין לשמור על הזכויות והרכוש שלו, גם לאחר גירושים או פרידה. כמו כן, אחד היתרונות המרכזיים של הסכם ממון בין בני זוג הוא בכך שהוא מונע מצבים של ריבים ואי נעימות בין שני הצדדים.

לא ניתן לצפות את העתיד: ערכו כבר היום הסכם ממון

כידוע, אף אחד מאיתנו לא יודעת לצפות את העתיד. והנתונים כיום לא לטובת הזוגות הנישואים, כאשר כל זוג שני מתגרש לארך פרק זמן כזה או אחר. בהתאם לכך, ישנה חשיבות גדולה במיוחד לעשיית הסכם ממון, בין אם לפני החתונה, או אחרי. כאמור, הסכם מסוג זה חייב להתבצע בעזרתו של עורך דין מקצועי, המתחמה בתחום של דיני משפחה. כך תוכלו להבטיח כי תבנו את ההסכם המתאים והמדויק ביותר, וכמובן תחסכו מצב של אי נעימות ומחלוקות. אביטל חורף משרד עורכי דין גאים להתמחות בתחום של דיני משפחה ולהציע שירות זה לזוגות רבים ברחבי ישראל.